هتل کالیفرنیا دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل کالیفرنیا



هتل کالیفرنیا دبی یک هتل سه ستاره مناسب برای افرادی است که به قصد تجارت , کار و یا گردش وتفریح به دبی سفر می کنند. این هتل مجهز درمنطقه پر جنب و جوش دیره واقع شده است . نزدیکی به مراکز تجاری شهر دبی  از ویژگی های بارز هتل کالیفرنیا در دبی می باشد .
 

Dubai_Hotels


موقعیت هتل کالیفرنیا دبی از همه نظر و هر سلیقه ای مناسب است نزدیکی این هتل به مراکز خرید دبی و مراکز تجاری سبب شده تا مهمانان این هتل را از بین هتل های دبی برای اقامت انتخاب کنند. ازهتل تا دیدنیهای دبی فاصله بسیارکم می باشد.  فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 3 کیلومتری از این مرکز اقامتی واقع شده است .
هتل کالیفرنیا دبی شامل 41 اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات است که دارای عایق صوتی بوده و در محیطی آرامش بخش و تمیز پذیرای میهمانان تور دبی ارزان می باشد . اتاق ها هر روز نظا فت شده و همیشه آراسته و مرتب اند. امکانات اتاق ها ی هتل کالیفرنیا دبی در حد یک هتل سه ستاره دبی بوده که میتوان به حمام ، سشوار ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی  ، تلفن ، مینی بار ، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.
 

Dubai_Hotels


استخر سرپوشیده ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ،  آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، لابی ، سالن کنفرانس ، تالار ، روزنامه ، سرویس فرنگی و بسته های ناهار ، از جمله امکانات رفاهی هتل کالیفرنیا می باشد .
 

Dubai_Hotels


Dubai_Hotels


اجرای موسیقی شبانگاهی توسط خوانندگان هندی ، پاکستانی ، فیلیپینی و بنگلادشی در کلاپ شبانه هتل ، اوقاتی شاد و سرگرم کننده را برای علاقه مندان به این دست برنامه ها مهیا کرده است .





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: